• slidebg1
 

Klachtenformulier

Voldoet uw medische verstrekking niet?

U heeft een medische verstrekking geleverd gekregen. Ondanks het feit dat wij met u uitgebreid de mogelijkheden, onmogelijkheden en eventuele beperkingen van de verstrekking hebben besproken, kan het toch zo zijn dat de verstrekking niet voldoet aan de eisen die van een dergelijke verstrekking mag worden verwacht.

Deze informatie legt uit hoe u kunt handelen in het geval u niet tevreden bent over de geleverde verstrekking. Indien wij een ‘ontevredenheid’ van u hebben vernomen zullen wij deze desgewenst als klacht in behandeling nemen conform de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector.

Bij behandeling van uw klacht worden de volgende stappen genomen:
1 Op pagina 2 kunt u uw melding verwoorden. Dit formulier kunt u mailen naar info@van-mook.nl of per post sturen naar:
Van Mook Schoentechniek en Schoenmode B.V.
T.a.v. mevrouw R. Zijlmans, General Manager
Bosstraat 79 - 4704 RL Roosendaal
Wij zullen er alles aan doen om in goed onderling overleg uw klacht op te lossen. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een reactie.

2 Mocht de klacht niet oplosbaar zijn, dan kan het ‘meldingsformulier’ op uw verzoek worden voorgelegd bij de Klachtencommissie samen met het Klachtenformulier NVOS waarbij ons bedrijf aangesloten is. Deze kunt u dan mailen naar Klachten@NVOS-Orthobanda.nl of per post sturen naar:
Klachtencommissie Orthopedische Hulpmiddelen
Postbus 405, 3100 AK  Schiedam

3 Mocht u dan nog niet tevreden zijn met de uitkomst is de derde stap dat wij uw ‘meldingsformulier’ voorleggen bij onze onafhankelijke erkende klachtencommissie: Stichting expertisecentrum Gezondheids Klachten.

Deze klachtencommissie doet een uitspraak over de door u ingediende klacht.

klachtenformulier website feb2019 (71 Kb )